ვიდეო-მასალა
თემის აქტუალურობა:
ეპოქის გავლენა ქვეყნის კულტურაზე და იმ ადამიანებზე საუბარი, რომლებმაც თავიანთ სფეროში (ლიტერატურაში, მუსიკაში, თეატრში, მხატვრობაში) ეპოქა შექმნეს, დაუტოვეს მომავალ თაობას სულიერი კულტურის შესანიშნავი ნიმუშები.
პროექტის მიზნები:
•მდიდარი
ქართული კულტურული მემკვიდრეობის შესწავლა და რუსულ ენაზე ინფორმაციის გადმოცემა;
•მოსწავლეებმა
მოიძიონ ინფორმაცია იმ ადამიანებზე, რომლებმაც თავიანთ შემოქმედებით შექმნეს
ეპოქა;
•მომავალ
თაობას ვაჩვენოთ. თუ რამდენად მრავალფეროვანია ჩვენი კულტურა და რა განძის
პატრონები ვართ;
•განუვითაროთ
ინფორმაციის მოპოვების, კვლევა - ძიების, კრიტიკული აზროვნების, ჯგუფური მუშაობის
და პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები;
•მოსწავლეებს
გამოუმუშავდეთ პასუხისმგებლობის გაზიარების უნარი მუშაობის პროცესში.
პროექტის მსვლელობა:
პროექტში მონაწილე მოსწავლეები
იყოფიან 4 ჯგუფად.
• პირველი
ჯგუფი იძიებს ინფორმაციას რუსულ
ენაზე გალაქტიონ ტაბიძის ცხოვრება და შემოქმედებაზი.
•მეორე
ჯგუფი აგროვებს ინფორმაციას ლადო გუდიაშვილზე და წარადგენს მოპოვებულ მასალას
რუსულ ენაზე
•მესამე
ჯგუფმა გადაწყვიტა მოიძიოს ინფორმაცია ნიკო გომელაურის ცხოვრება და შემოქმედებაზი
•მეოთხე
ჯგუფი ისაუბრებს ნინო ანანიაშვილის მოღვაწეობაზე
მონაწილეთა ასაკი: 9 კლასი
ვადები / ხანგრძლივობა: 2 კვირა
მოსალოდნელი შედეგები\ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები გაეცნობიან ცნობილი ქართველი მოღვაწეების ცხოვრებას და შემოქმედებას.გამოუმუშვდებათ მაღალი სააზროვნო უნარი.თარგმნიან რუსულიდან ქართულად ან პირიქით, რაც დაეხმარება მათ ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაში. ყოველივე ეს ავითარებს წერისა და კითხვის უნარ-ჩვევებს. ასევე შეიძლება გაკეთდეს ფოტო კოლაჟი, კედლის გაზეთები, ბუკლეტები, პრეზენტაციები. მოსწავლეები აიმაღლებენ ცოდნის დონეს, გამოუმუშავდებათ ინფორმაციის მოპოვებისა და პრეზენტაციის უნარ–ჩვევები.
ინტეგრირება საგნებთან: ქართული ენა და ლიტერატურა, ხელოვნება
ვადები / ხანგრძლივობა: 2 კვირა
მოსალოდნელი შედეგები\ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები გაეცნობიან ცნობილი ქართველი მოღვაწეების ცხოვრებას და შემოქმედებას.გამოუმუშვდებათ მაღალი სააზროვნო უნარი.თარგმნიან რუსულიდან ქართულად ან პირიქით, რაც დაეხმარება მათ ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაში. ყოველივე ეს ავითარებს წერისა და კითხვის უნარ-ჩვევებს. ასევე შეიძლება გაკეთდეს ფოტო კოლაჟი, კედლის გაზეთები, ბუკლეტები, პრეზენტაციები. მოსწავლეები აიმაღლებენ ცოდნის დონეს, გამოუმუშავდებათ ინფორმაციის მოპოვებისა და პრეზენტაციის უნარ–ჩვევები.
ინტეგრირება საგნებთან: ქართული ენა და ლიტერატურა, ხელოვნება
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
• უცხ.ს.V.9. მოსწავლეს შეუძლია ხმამაღლა წაიკითხოს ტექსტი/ნაწყვეტი.
•უცხ.ს.V.22. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ცოდნის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
•უცხ.ს.V.25. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს რესურსები სასწავლო საქმიანობის ხელშესაწყობად.
•უცხ.ს.V.27. მოსწავლეს შეუძლია თანამშრომლობა თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
მოქმედებს გუნდის წევრებთან შეთანხმებულად.
ისმენს სხვების მოსაზრებებს, გამოთქვამს საკუთარს.მოქმედებს გუნდის წევრებთან შეთანხმებულად.
ცდილობს თავისი წვლილი შეიტანოს საერთო საქმეში.
მოჰყავს ფაქტები, მაგალითები, საუბრისას იყენებს ვიზუალურ მასალას.
პროექტის ფასილიტატორი: ხათუნა ყარყარაშვილი
ფასილიტატორის ელ-ფოსტა: xatunakarkarashvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი:xatuna-proeqtebi.blogspot.com
პროექტის შედეგად მიღებული პროდუქტები
პირველი ჯგუფის პრეზენტაცია და კედლის გაზეთი
მეორე ჯგუფის პრეზენტაცია და კედლის გაზეთი
მესამე ჯგუფის ვიდეო-კოლაჯი და კედლის გაზეთი
მეოთხე ჯგუფის კედლის გაზეთი და გამოყენებული ვიდეო-მასალა
პროექტის განხორციელების პროცესში
მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
დაკვირვების საგანი
|
კომენტარები
|
შედგა თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში
|
|
იყვნენ თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა
მოტივაცია
|
|
აგრძელებენ თუ არა მოსწავლეები მუშაობას
გაკვეთილების შემდეგ
|
|
იყვნენ თუ არა ჯგუფში პასიური
მოსწავლეები და რა იყო მათი პასოურობის მიზეზი
|
|
ჰქონდათ თუ არა მათ
შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი
ხასიათი
|
|
იმოქმედა თუ არა პროექტის განხორციელების პროცესმა
მათ მოსწრებაზე(თუ - კი მიუთითეთ კონკრეტული
მაგალითები)
|
Оценка умений монологической речи.
Логичность,
связность и завершенность высказывания. |
2 |
Использование
адекватных связующих элементов.
|
1 |
Соответствие
ситуации / теме / проблеме используемых в репликах изученных языковых и речевых средств. |
2 |
Объем
высказывания. |
1 |
Беглость
речи. |
1 |
Выражение
собственного отношения к обсуждаемой теме / проблеме. |
2 |
В
случае затруднений использование компенсаторных умений. |
1 |
ჯგუფის მუშაობის შეფასების
სქემა
კრიტერიუმები
|
ჯგუფის
მუშაობა წარუმატებელია
(
1-4)
|
ჯგუფის
მუშაობა დამაკმაკოფილებელია
(5-7)
|
ჯგუფის
მუშაობა წარმატებულია
(8-10)
|
ჯგუფის
წევრების ჩართულობა მუშაობაში
|
ყველა
წევრი არ არის ჩართული
|
უმრავლესობა
ჩართულია
|
ყველა
ჩართულია
|
ურთიერთმოსმენისა
და აზრის გაზიარების უნარი
|
კამათობენ,არ
უსმენენ ერთმანეთს და არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ხმაურობენ,
ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
უსმენენ
ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ინსტრუქციის
მიხედვით მუშაობა
|
ზუსტად
ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას
|
ნაწილობრივ
მოყვებიან ინსტრუქციას
|
მუშაობენ
ინსტრუქციის მიხედვით
|
დროის
ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
ეტევიან განსაზღვრულ დროში
|
უმნიშვნელოდ
გააცდინეს დრო
|
დაიცვეს
დროის ლიმიტი
|
ლიდერის
როლი
|
ლიდერი
ვერ მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
ლიდერი
ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
|
ლიდერი
ეფექტურად მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий